Problem z terminalem (chyba) po upgradzie

Marcin Sztolcman msztolcman w post.pl
Czw, 16 Cze 2005, 18:49:41 CEST

Piotr Wawrzyniak wrote:

> Ja też to mam od dosyć dawna w ater/rxvt w wmakerze i zsh jako shelu.
> Osobiście rozwiązałem to dopisując do zshrc linijki
> if tty --quiet ; then
>    stty erase '^?'
> fi
>
> To rozwiązuje sprawę, w vim, natomiast przestaje po tym działać w less po
> wykonaniu szukania (/) zamiast cofać, pokazuje się ^H.

dzieki :) ale ja na razie zostane przy xterm - juz sie przyzwyczailem, a
z aterma korzystalem dla jego pseudoprzezroczystosci tylko ;)

	MySZ

--
Marcin ``MySZ`` Sztolcman
http://diary.urzenia.net :: mailto:http://urzenia.net/email