SPECS: libbio2jack.spec - full regeneration of configure - make cl...

Tomasz Wittner twittner w o2.pl
Śro, 15 Cze 2005, 23:51:08 CEST

On Wed 15. of June 2005 21:42, Jakub Bogusz wrote:
[...]
> Nazwę bconda już zmienił. Czekamy jeszcze na dodanie nagłówków zgodnych
> ze zwyczajem.
Może, zamiast malować szlaczki, lepiej będzie pomyśleć o zrobieniu tego
globalnie w rpm.macros -> dodać --{dis,en}able-static do %configure jeżeli
exit z ./configure --help | egrep -q -- "--(dis|en)able-static" = 0 +
odpowiednio ustawiać %static_libs + opcje do ./configure. Nie wiem, czy taki
warunek podany w egrepie jest wystarczający ("standardowość" nazw
switchy ./configure) - nie chodzi o szczegóły (na razie - wiem tyle, że
jak ./configure poda sie jakąś nieznaną opcję to się ono wywala), ale o ideę
- bcond stanie się niepotrzebny.

--
Tomasz Wittner