SPECS: libbio2jack.spec - full regeneration of configure - make cl...

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Czw, 16 Cze 2005, 00:05:34 CEST

On Wed, Jun 15, 2005 at 11:51:08PM +0200, Tomasz Wittner wrote:
> On Wed 15. of June 2005 21:42, Jakub Bogusz wrote:
> [...]
> Może, zamiast malować szlaczki, lepiej będzie pomyśleć o zrobieniu tego
> globalnie w rpm.macros -> dodać --{dis,en}able-static do %configure jeżeli
> exit z ./configure --help | egrep -q -- "--(dis|en)able-static" = 0 +
> odpowiednio ustawiać %static_libs + opcje do ./configure. Nie wiem, czy taki
> warunek podany w egrepie jest wystarczający ("standardowość" nazw
> switchy ./configure) - nie chodzi o szczegóły (na razie - wiem tyle, że
> [...]

Na nieznanych --disable-*/--enable-*/--with-*/--without-* akurat się nie
wywala, ale w niektórych pakietach configure używa
AC_ARG_ENABLE(static,...) do czegoś innego niż tylko wyboru tworzonych
przez libtoola bibliotek - np. linkowania binarek i wtedy domyślne
przekazywanie --enable-static daje niepożądany efekt.

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.cs.net.pl/