kernel: IMQ i NAT (CONFIG_IMQ_BEHAVIOR_AB=y)

The Undefined undefine w aramin.net
Pią, 17 Cze 2005, 22:16:26 CEST

On Fri, Jun 17, 2005 at 09:37:16PM +0200, Jacek Konieczny wrote:
> No cóż... widać mamy inne potrzeby. U mnie wąskie gardło jest raczej
> w stronę klienta i w ogóle z tej strony routera wolałbym ograniczeć
> ruch (żeby klienci sobie nawzajem łącza nie wypychali). Rury do
> internetu u mnie raczej nie zabraknie.
szczęściaż ;)

> A nie dałoby się tego zrobić configurawalnego "on runtime"? Chociażby
> parametrem modułu imq?
dobre pytanie.
ja się generalnie to nie znam, jak dla mnie jest dobrze tak jak jest
teraz;)
i chyba tak samo dla większości normalnych użytkowników którzy chcą
uczciwie rozdzielić łącze (a nie tylko limitować przesył do klienta ;)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI