SPECS: kftpgrabber.spec - kftpbookmarkimportplugin.h included in p...

Paweł Sakowski saq w pld-linux.org
Czw, 23 Cze 2005, 01:51:21 CEST

On Wed, 2005-06-22 at 23:58 +0200, Lukasz Glebicki wrote:
> Własnie sie nad tym zastanawiałem. Ten nagłówek teoretycznie może się komuś
> przydać w przyszłości, ale głupio tworzyć oddzielną paczkę dla 1 pliku, choć
> to może i jest lepsze rozwiązanie.

Jest nagłówek+biblioteka deweloperska+wiadomo jak tego używać i ma to
sens => podpakiet devel (i pewnie jeszcze static)

else => rm -f w %install z uzasadnieniem w komentarzu

--
Paweł Sakowski <saq w pld-linux.org>
PLD Linux Distribution