SPECS: geninitrd.spec - R: mdadm itself, too.

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pon, 27 Cze 2005, 22:55:11 CEST

On Mon, Jun 27, 2005 at 10:22:10PM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:

> Nazwijmy to "niedoskonałością"

> Jakoś do tej pory nie rozwiązywaliśmy takich problemów poprzez req. I
> wybitnie nie podoba mi się taka właśnie proteza...
>
> Znacznie lepiej IMO zrobić tak:
> mdadm:	req: mdadm-initrd >= ....    (co i tak jest rzeczywistością)
                                              ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Jeśli / nie jest na md, to nie.
Zresztą mdadm-initrd potrzebne jest tylko do geninitrd, które można
nawet odinstalować po zainstalowaniu jądra.

> Albo nawet w tym miejscu wymaganie z dokładnością do ver-rel.

Jeśli w ogóle, to tak.

> To powinno pociągnąć za sobą mdadm w odpowiedniej wersji _przed_
> geninitrd...

Tylko pod warunkiem R: mdadm w geninitrd, czyli tego, co zaczęło wątek.

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.cs.net.pl/