SPECS: geninitrd.spec - R: mdadm itself, too.

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Wto, 28 Cze 2005, 00:03:34 CEST

On Mon, 27 Jun 2005, Jakub Bogusz wrote:

> Jeśli / nie jest na md, to nie. Zresztą mdadm-initrd potrzebne jest
> tylko do geninitrd, które można nawet odinstalować po zainstalowaniu
> jądra.

No tak, ale lepsze to niż

> Tylko pod warunkiem R: mdadm w geninitrd, czyli tego, co zaczęło wątek.

geninitrd wymaga mdadm-initrd. mdadm będzie wymagał mdadm-initrd w
odpowiedniej wersji. Gdyby teraz zrobić nawet conflict w mdadm na starszą
wersję mdadm-initrd to by pociągnęło przecież w odpowiedniej kolejności.
Dlaczego nie?