SPECS: geninitrd.spec - R: mdadm itself, too.

Wto, 28 Cze 2005, 11:48:30 CEST

=?ISO-8859-2?Q?Pawe=B3_Go=B3aszewski?= wrote:

> Tak samo jak nie było w geninitrd req: mdadm.
> Stąd powstał cały wątek.

OOPS, wlasnie zauwazylem, ze Pawel ma racje.

mdadm powinien wymagac konkretnej wersji mdadm-initrd (bo tam wlasnie sa
potrzebne binarki), a geninitrd - tylko mdadm-initrd (bez wersji;
ewentualnie z C: na zbyt stare).

  phone (48)(58) 347 14 61