SPECS: geninitrd.spec - R: mdadm itself, too.

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Wto, 28 Cze 2005, 12:00:08 CEST

On Tue, Jun 28, 2005 at 11:48:30AM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> OOPS, wlasnie zauwazylem, ze Pawel ma racje.
>
> mdadm powinien wymagac konkretnej wersji mdadm-initrd (bo tam wlasnie sa
> potrzebne binarki), a geninitrd - tylko mdadm-initrd (bez wersji;

Potrzebne tylko dla initrd, nie mdadma

> ewentualnie z C: na zbyt stare).

geninitrd używa mdadm-initrd do skopiowania na initrd, natomiast binarek
z mdadm do odczytania konfiguracji macierzy...

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.cs.net.pl/