SPECS: geninitrd.spec - R: mdadm itself, too.

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Wto, 28 Cze 2005, 12:35:15 CEST

On Tue, 28 Jun 2005, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> Czyli przerobic instalator.

No tak - w końcu to instalator ma problem, nie? :)

> A co rpm moze szeregowac, jak go poldek wola z --noorder ?

hhmmm...
W sumie - dlaczego poldek woła w ten sposób? dla oszczędności czasu?

> Bo rpm nie wspiera warunkowych (zaleznych od konfiguracji systemu)
> zaleznosci pakietow ?

Może inaczej - jak zrobić, żeby nie mieć mdadm na każdej maszynie...

> Powiedzial. Ale to bylo prawie rok temu:
>
> date: 2004/07/07 15:15:59;  author: qboosh;  state: Exp;  lines: +8 -3
> - nobody pointed better solution - so R: mdadm-initrd for working
>   softraid installations; release 2
>
> I zanim to dodal ZTCP zadal pytanie na liscie. Nikt nie zaoponowal.

bo jest drobna różnica między małą aplikacją a demonem.

> Czy s/mdadm/mdadm-initrd/ zalatwi sprawe ?

W tym co napisałeś powyżej? IMvHO nie przy instalacji czystego systemu.

> A tego zawsze po zainstalowaniu mozna by wyinstalowac.

Wydaje mi się, że naprawdę nie tędy droga. Poprawki powinny być w
instalatorze... :(