SPECS: geninitrd.spec - R: mdadm itself, too.

Wto, 28 Cze 2005, 11:54:50 CEST

=?ISO-8859-2?Q?Pawe=B3_Go=B3aszewski?= wrote:

> Dać poldkowi z instalatora 2 porcje pakietów (pass1 i pass2). Zresztą - to
> już od dawna byłoby wskazane, bo ciężko było wyczuć kiedy np. glibc się
> zainstaluje.

Czyli przerobic instalator.

> W pass1 poszłyby rzeczy typu basesystem, mdadm(jeżeli instalacja z
> raid-em), glibc, etc
> W pass2 byłoby geninitrd, kernel i caaaała reszta.

> Mało konstruktywne są twoje uwagi ;)

> no.

> nie ma potrzeby.

> Myślę, że s/poldek/rpm/ , bo AFAIR szeregowanie w rpm-ie właśnie
> szwankuje...

A co rpm moze szeregowac, jak go poldek wola z --noorder ?

> nie rozumiem - usiłuję się dowiedzieć dlaczego _bezsensownie_ na każdym
> desktopie muszę mieć mdadm

Bo rpm nie wspiera warunkowych (zaleznych od konfiguracji systemu)
zaleznosci pakietow ?

> Tak na marginesie - nie powiedział, że nie widzi. Nic nie powiedział :)

Powiedzial. Ale to bylo prawie rok temu:

date: 2004/07/07 15:15:59;  author: qboosh;  state: Exp;  lines: +8 -3
- nobody pointed better solution - so R: mdadm-initrd for working
  softraid installations; release 2

I zanim to dodal ZTCP zadal pytanie na liscie. Nikt nie zaoponowal.

> Myślę, że nie bardzo. pre ci nie daje nic tutaj, przy każdym upgrade
> będziesz musiał instalować mdadm (a może się mylę?).

Czy s/mdadm/mdadm-initrd/ zalatwi sprawe ?
A tego zawsze po zainstalowaniu mozna by wyinstalowac.

  phone (48)(58) 347 14 61