SPECS (AC-branch): gnome-panel.spec - 2.10.2

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Wto, 28 Cze 2005, 17:53:58 CEST

On Tue, 28 Jun 2005 13:51:53 +0200
Tomasz Trojanowski <tomek w uninet.com.pl> wrote:

> Eee. To cairo, hal, dbus etc. na brancha, a gnome-panel i pozostałe mogą
> zostać na HEAD. W przeciwnym wypadku, skoro nie uaktualniasz równiez na
> HEAD, wszystko się rozjedzie. Tym bardziej że w tej chwili spec na HEAD
> i na AC-branchu powinien wyglądać *tak samo*, więc nie ma potrzeby
> mnożyc bytów

hal i dbus były już na DEVEL, zostały przeniesione na HEAD. mam się
przepychać z tymi co je przenieśli? mam się przepychać z tymi które
chcą dodać experymentalne rozwiązania do gnome 2.10.x? wole pracować
nad dopracowaniem 2.10.x i przygotowania go dla Ac.

a o HEAD bym się nie martwił, bo i tak życie zamrze tam na okres rozwoju
2.11.x -> 2.12.x (co lada chwila zacznie się na DEVEL)

--
Fryderyk Dziarmagowski