SPECS (AC-branch): gnome-panel.spec - 2.10.2

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Czw, 30 Cze 2005, 08:49:29 CEST

On Tue, 2005-06-28 at 17:53 +0200, Fryderyk Dziarmagowski wrote:

> hal i dbus były już na DEVEL, zostały przeniesione na HEAD. mam się
> przepychać z tymi co je przenieśli? mam się przepychać z tymi które
> chcą dodać experymentalne rozwiązania do gnome 2.10.x?

No i ok. Na HEAD trafiły nowsze wersje niż mają być w Ac, więc dla tych
pakietów jest sens tworzenia Ac-brancha.

> wole pracować
> nad dopracowaniem 2.10.x i przygotowania go dla Ac.
> a o HEAD bym się nie martwił, bo i tak życie zamrze tam na okres rozwoju
> 2.11.x -> 2.12.x (co lada chwila zacznie się na DEVEL)

No właśnie gnome 2.11 pójdzie na DEVEL, 2.10 na Ac-branchu to po co Ci
HEAD -- w przypadku gnome-panel to co commitnąłeś powinno zostać
zrobione na HEAD, a ewntualnie dla wygody możesz sobie zrobić *taga*
Ac-branch i go "przesuwać" po HEAD.

Pozdrawiam