PLD i Dell

Hubert Ciepluch hubert w ibi.pl
Wto, 28 Cze 2005, 22:06:51 CEST

Witam wszytkich,

ostanio nabyłem (znaczy firma nabyła) nowy serwer Dell PowerEdge 2850.
Dzięki nowemu RescueCD zainstalowałem szybko i bezproblemowo na tym system
dla amd64. Wwszystko chodziło elegancko. Po 2 dniach zapusciłem dla testów
klienta distributed.net zeby sprawdzic jak szybko to będzie liczyło.
Maszyna rzeczywiście bardzo szybko liczyła. Policzyła tak 5 dni i dzisiaj
niestety wszytko się wyłożyło łącznie z wyświetleniem błędu na
wyświetlaczu w serwerze. Generalnie oba proce powiedziały internall error.

Po telefonie do supportu kazano mi zamienić procki miejscami. Tak też
zrobiłem ale to nic nie dało i cały system zaczął się wieszać już na
poziomie bios'u.

Przechodząc do sedna sprawy gościu na infolinii spytał się jaki system
jest zainstalowany. Powiedziałem mu, że PLD. On na to, że PLD nie tyle, że
jest na liście "not supported" ile na liście "do not install" bo niektóre
procesy z tej dystrybucji wykładają własnie maszynę (btw trochę dziwne
tłumaczenie). Ździwiło mnie to bardzo i zmartwiło.

Czy jest jakaś szansa aby wywiedzieć się u źródeł o co w tym wszystkim
chodzi i żeby PLD trafiło przynajmniej do "not supported"?

Pozdrowienia
Hubert