Dedykowany Instalator

Arkadiusz Patyk areq w pld-linux.org
Śro, 29 Cze 2005, 12:40:21 CEST

Radosław Kintzi (radek w rakin.eu.org) wrote:

> Czas rozeznać jak wygląda sprawa z rescue? Czy masz przygotowane jakieś
> środowisko deweloperskie do tego - jakiś automagiczny generator obrazów
> iso? Można je gdzieś znaleźć w sieci?

Nie ma opisu - ale możesz w wiare prosty sposób zmodyfikować gotowe już
rescue - złap mnie wieczorem na ircu/gg to Ci powiem co i jak - to przy
okazji może napiszesz opis ;)

--
Arkadiusz Patyk [areq(at)pld-linux.org] [http://rescuecd.pld-linux.org]
[IRC:areq ICQ:16231667  GG:1383]  [AP3-6BONE] [AP14126-RIPE]