Dedykowany Instalator

Radosław Kintzi radek w rakin.eu.org
Czw, 30 Cze 2005, 08:50:03 CEST

Arkadiusz Patyk napisał(a):

>Nie ma opisu - ale możesz w wiare prosty sposób zmodyfikować gotowe już
>rescue - złap mnie wieczorem na ircu/gg to Ci powiem co i jak - to przy
>okazji może napiszesz opis ;)

Już zacząłem to robić na bazie install-cd. Właściwie mam już większość
rzeczy gotowych. Wszystko jest bardzo proste - nawet dysk jest dzielony
na partycje według jednego schematu. Zostało skonfigurować gotowy system
i potestować całość (czekam na testowy komputer).
Mam teraz kilka pytań:
 - skąd geninitrd czyta, co ma wrzucić do initrd ?
 - co oprócz tego trzeba skonfigurować przed uruchomieniem poldek -U
kernel ?
 - co po? lilo, /etc/fstab, sieć, ...

Pozdr,
Radek