SPECS: gamin.spec - release 2 - gamin is not in any way a full rep...

Czw, 30 Cze 2005, 12:35:41 CEST

On Thu, 30 Jun 2005, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Tak apropo czego brak w gaminie? Warto by wiedzieć.

Radosnie wyciales fam.spec nawet nie czytajac README od gamina?
Gratuluje dobrego samopoczucia.
Brakuje mu demonologii, wsparcia dla sieci, wsparcia do NFS.
Gamin jest local-only, single user.

> U mnie odpala się jeden ;)
>
> gamin_server odpala się prawdopodobnie jeden per user - u Ciebie pewnie userzy
> istnieją w passwd, u mnie są virtualni i działają pod jednym UIDem.

Dokladnie.
Co jest moze dobre na stacji roboczej gdzie masz jeden/kilka UDIów, ale
zupelnie bez sensu na serwerze gdzie tego jest duzo.

> ,,no fucking''

eh?

Janek