SPECS: gamin.spec - release 2 - gamin is not in any way a full rep...

Patrys :: Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Czw, 30 Cze 2005, 19:01:35 CEST

Dnia 30-06-2005, czw o godzinie 12:35 +0200, Jan Rekorajski napisał(a):
> Dokladnie.
> Co jest moze dobre na stacji roboczej gdzie masz jeden/kilka UDIów, ale
> zupelnie bez sensu na serwerze gdzie tego jest duzo.

Co?
Ja mam na produkcyjnych wszystko wirtualne, od ftp do poczty. Jakoś nie
wyobrażam sobie półtora tysiąca linii w /etc/passwd ani pisania
webtoolsów do zarządzania tym.

--
Patrys :: Patryk Zawadzki <patrys w pld-linux.org>