sekcja TODO w specach

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Śro, 2 Mar 2005, 13:24:48 CET

Dnia 02-03-2005, śro o godzinie 13:17 +0100, Maciej 'Agaran' Pijanka
napisał(a):

> zrob jakis przykladowy spec (skopiuj nawet do test)
> i zrob automat
> jak bedzie dzialac to mysle ze pare osob chetnie skozysta z tego

bigsister.spec
co do automatu to na razie niestety nie ma, jak bede miał czas to cos
wymodze

--
Michał Panasiewicz
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl