sekcja TODO w specach

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Śro, 2 Mar 2005, 14:02:35 CET

Dnia 02-03-2005, Ĺ›ro o godzinie 13:24 +0100, Michał Panasiewicz
napisał(a):
> [...]

tak przy okazji własnie sam sie dowiedziałem:
Pozycje TODO umieszcza się zaraz pod linią # $Revision x.xx $ ... ):

# $Revision: 1.2 $ ....
# TODO:
# - fix that and that.

--
Michał Panasiewicz
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl