kdebluetooth

Grzegorz Piotr Jaskiewicz gj w kde.org.uk
Czw, 3 Mar 2005, 02:04:10 CET

Lukasz Glebicki wrote:

> Nie za bardzo mnie zrozumiałes. Mi są potrzene źródła 3.3.2, które wyciągnąłem
> z srpms conectivy (~12 MB). Dodałem łatkę, która jest tymczasowym obejściem
> problemów z budowaniem i paczka mi się zbudowała. Nie za bardzo wiem co ty
> miałbyś zamieścić w repo KDE.
>
> do CVS kde zagladałem. Chwilowo nie działa.
Wszystko zrozumialem ok. CVS ma tez branche w KDE, z poszczegolnymi
releasami, takze 3.3. Chodzi o to, ze jesli cos jest poprawione w PLD
czy innym distro, to swietym obowiazkiem goscia ktory to poprawia jest
(proba) wspolpracy z developerami programu w celu poprawienia bledu ;)

cvs dziala, viewcvs moze nie dzialac.