kdebluetooth

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Czw, 3 Mar 2005, 02:24:07 CET

On Thursday 03 of March 2005 02:04, Grzegorz Piotr Jaskiewicz wrote:

> Wszystko zrozumialem ok. CVS ma tez branche w KDE, z poszczegolnymi
> releasami, takze 3.3. Chodzi o to, ze jesli cos jest poprawione w PLD
> czy innym distro, to swietym obowiazkiem goscia ktory to poprawia jest
> (proba) wspolpracy z developerami programu w celu poprawienia bledu ;)

Ja błąd zgłosilem developerom kdebluetooth i czekam na odpowedź autora kodu.
Mój patch nie rowziązuje problemu a raczej go obchodzi, wiec zgłaszać nie ma
czego (po prostu zahashowałem odwołanie do emit error). Ale to mi się wydaje
dziwne - bo przeglądałem inne distra i tam takiej łatki nie potrzeba. Może to
problem z naszym qt. O tym pisałem w poście z dnia:
Sunday 16:57:17.

> cvs dziala, viewcvs moze nie dzialac.

Jak będzie działać to dalej będę kontynuować pracę.

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:0x3C1FB   Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}

Student of Warsaw University of Technology, Faculty of Mechatronics