kdebluetooth

Grzegorz Piotr Jaskiewicz gj w kde.org.uk
Czw, 3 Mar 2005, 02:47:02 CET

Lukasz Glebicki wrote:

> Ja błąd zgłosilem developerom kdebluetooth i czekam na odpowedź autora kodu.
> Mój patch nie rowziązuje problemu a raczej go obchodzi, wiec zgłaszać nie ma
> czego (po prostu zahashowałem odwołanie do emit error). Ale to mi się wydaje
> dziwne - bo przeglądałem inne distra i tam takiej łatki nie potrzeba. Może to
> problem z naszym qt. O tym pisałem w poście z dnia:
> Sunday 16:57:17.

teeraz słysze :-)
to autor powinien wiedziec najlepiej w takim razie.
I tak, odkad uzywam PLD zdaza sie ze wiele dziwnych rzeczy nie dziala, a
dzialaja na redhacie i debianie. Pomijam juz takie drobne szczegoly jak
automake i libtoole, ktore najwyrazniej prawie wszedzie sa inne (to
tylko roznica wersji, ale zawsze). Duzo tez jest bledow w stylu cos
dziala na intelu , a nie dziala na amd64/sparc64. Natomiast na
debianie-amd64 dziala (o dziwo).
Jak autor kdebluetooth Ci odpowie, daj znac.

--
GJ