galeon

Nie, 6 Mar 2005, 22:35:02 CET

Artur Flinta wrote:
> Dnia 06-03-2005, nie o godzinie 22:10 +0100, Andrzej Krzysztofowicz
> napisa=C5=82(a):
>
> Kt=C3=B3ra to wersja galeona? W mojej jest to nie przet=C5=82umaczone, ni=
> wspominaj=C4=85c o nieco innym uk=C5=82adzie menu. Jak dla mnie wygl=C4=85=
> da to na
> konflikt kodowa=C5=84, jest zastosowane ISO zamiast UTF albo odwrotnie.

galeon-1.3.18-1

Wyglada rzczej na niepotrzebne przekodowywanie iso -> UTF czegos, co juz
jest w UTF-ie. Zastanawiam sie skad sa brane te "wadliwe" napisy.
Na pewno nie z galeon.mo. Nie sa tez wrazliwe na ustawienie LANG/LC_ALL.

Przyklad zrodla takiej "wadliwej strony jest pod:

http://www.mif.pg.gda.pl/homepages/ankry/xxx.html

  phone (48)(58) 347 14 61