galeon

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Nie, 6 Mar 2005, 22:52:48 CET

Dnia 06-03-2005, nie o godzinie 22:35 +0100, Andrzej Krzysztofowicz
napisał(a):

> http://www.mif.pg.gda.pl/homepages/ankry/xxx.html

Galeon i mozilla-firefox taką samą kaszanę wyświetlają. Natomiast
intryguje mnie to menu z pod prawego klawisza myszy, bo ja go u siebie
pod GNOME mam po angielsku. Chmm, może by trzeba zbudować galeona
1.3.19, jest w repo. Ja nie mogę, bo mam GNOME 2.10 teraz i galeon
jeszcze nie lubi nautilus-devel, a nie chce mi się tego poprawiać.

Artur

zatem jeśli nie ma rozwiązania, to nie ma problemu.