Jak to w th będzie ( dłuuuuugie )

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Pon, 7 Mar 2005, 10:45:49 CET

On poniedziałek 07 marzec 2005 10:08, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> Pamietam, ze swego czasu byla mowa o przeinstalowywaniu calego srodowiska
> buildera przy budowaniu kazdej paczki. Nie pamietam, kto o tym mowil (moze
> malekith przy omawianiu projektu automatyki, moze kloczek w swoich wizjach,
> a moze zupelnie ktos inny podczas dyskusji), ale uwazam ze przydalaby sie
> taka funkcja ("wywal wszystko oprocz podstaw przed instalacja zaleznosci").
> Moze nie jako zachowanie domyslne, ale jako opcja zlecenia.

Oj. Jedno takie wyinstalowanie wszystkich paczek wprowadziłoby pewnie
strasznie dużo zamieszania. Już pomijając fakt, że pewnie by zeżarło maszynę.

> A co do budowania stricte testowego, to powinny sie tym zajmowac
> _niezalezne_ buildery (nest, deja vu?)...

Co rozumiesz przez budowanie stricte testowe? Jak chcę sprawdzić, czy coś się
buduję, to chcę to zrobić w środowisku th, bo tego używam. Jak chcę sobie
zbudować jakiegoś snapshota, to wtedy do pewnego stopnia miałby nest sens,
ale też nie do końca, bo jednak tego snapshota też pewnie wolałbym mieć w
środowisku thowym, bo tego używam.