Jak to w th będzie (

Pon, 7 Mar 2005, 11:21:33 CET

Mariusz Mazur wrote:

> Oj. Jedno takie wyinstalowanie wszystkich paczek wprowadziłoby pewnie
> strasznie dużo zamieszania. Już pomijając fakt, że pewnie by zeżarło maszynę.

Mysle, ze max. kilkanascie minut.
Po prostu wystarczyloby tepic naduzywajacych tego.

> Co rozumiesz przez budowanie stricte testowe? Jak chcę sprawdzić, czy coś się
> buduję, to chcę to zrobić w środowisku th, bo tego używam. Jak chcę sobie
> zbudować jakiegoś snapshota, to wtedy do pewnego stopnia miałby nest sens,
> ale też nie do końca, bo jednak tego snapshota też pewnie wolałbym mieć w
> środowisku thowym, bo tego używam.

1. budowanie w srodowisku / na architekturze, ktorymi deweloper nie dysponuje
2. budowanie czegos czasochlonnego (nie kazdy ma czas mozliwosci zapuscic
   budowanie czegos na kilkanascie godzin
3. jak zaznaczyles, snapshot
4. u mnie sie buduje, a na builderze ... ?
5. jakiekolwiek inne powody budowania pakietu w celu jego _testowania_ (np.
   przez innych) a nie przenoszenia dalej. Nie kazdy ma jak/gdzie wystawic
   wlasne produkty (dysk/lacze/serwer)

  phone (48)(58) 347 14 61