Jak to w th będzie ( dłuuuuugie )

Marcin Król hawk w limanowa.net
Pon, 7 Mar 2005, 11:27:31 CET

> Wszystko w nowej automatyce też będzie zautomatyzowane (i to znacznie
> bardziej, niż w ac).

To dobrze :)

> Coś mi się nie wydaje. Tutaj jesteś raczej skazany na filtrowanie sobie tego,
> co chcesz :)

Doh. Przezyje :)

> Co do zleceniologów, to się zastanawiałem, czy takowych nie wprowadzić, ale
> przy samych zleceniach one są właściwie zbędne (chyba). Jeszcze przy
> odfajkowywaniu paczek do przeniesienia miałyby sens, ale przy samych
> zleceniach?

Mi tu chodzilo raczej zeby byla lista a'la cvs-commit tylko ze
zleceniami (kto, co, kiedy puscil). Buildlogi sa duze, a queue.html nie
ma archiwalnych zlecen (wiem, marudze).

> Nie ma problemu z implementacją tego, jest raczej problem z tym, jak to
> miałoby działać. Jeśli się okaże, że jakaś paczka rzeczywiście coś zepsuła,
> to cofnięcie do starszej w 'main' i tak by nic nie dało, bo wymagałoby
> ręcznego 'upgrade --downgrade' w poldku. Ciekawym też ile by to zjadało
> dysku.

Tak. Od tych ktorzy zdazyli dac upgrade wymagalogby to downgrade, ale ci
ktorzy jeszcze nie uaktualniali systemu nie nacieliby sie na bubla.
Dajmy na to trafia bublowaty kernel do main (w teorii), po dwoch dniach
sie dowiadujemy ze cos tam nie dziala poprawnie. Trzeba poprawic, podbic
rel, przebudowac i do main. Ale pech chcial, ze ktorys tam builder ma
tyly i paczka na nim bedzie za tydzien. Mamy wtedy opcje:
a) puszczamy zlecenie i czekamy tydzien, w tym czasie w main lezy bubel
na ktory sie moze naciac wiecej ludzi (nie kazdy czyta listy czy siedzi
na irc)
b) przenosimy do main przebudowane paczki oprocz tej dla arch majacej
tyly na builderze, grono osob mogacych sie naciac zawezamy do userow
jednej arch
c) przenosimy _odrazu_ starsza wersje lezakujaca jeszcze na ftp (czy
gdzies), ci co sie juz nacieli - trudno, ale nastepni sie nie natna.

To tylko takie moje rozwazania typu "co by bylo gdyby..."

M.