Jak to w th będzie (

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Pon, 7 Mar 2005, 11:33:05 CET

On poniedziałek 07 marzec 2005 11:21, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> Mysle, ze max. kilkanascie minut.
> Po prostu wystarczyloby tepic naduzywajacych tego.

Jedno takie coś by pewnie wprowadziło desynch w serwerach, bo coś by się nie
zupgrejdowało, coś na builderze byłoby zainstalowane ręcznie, etc.

Inna sprawa, że nie wiem po co to miałoby być?

> 1. budowanie w srodowisku / na architekturze, ktorymi deweloper nie
> dysponuje

Od tego właśnie są testbuildy w th (ja teraz tego używam do testowania gcc,
nic się nie taguje, nic nie jest nigdzie 'oficjalnie' wystawiane).

> 2. budowanie czegos czasochlonnego (nie kazdy ma czas mozliwosci
> zapuscic budowanie czegos na kilkanascie godzin

Niestety nie sądzę, żeby buildery miały wystarczającą moc przerobową, żeby
ludziom zastępować własne maszyny.

> 3. jak zaznaczyles, snapshot

Jeśli to jest snapshot jakiegoś powiedzmy gcc4.1, to żaden problem --
testowaniem tego pewnie by było zainteresowanych więcej osób i może spokojnie
leżeć w 'test' -- od tego jest.

> 4. u mnie sie buduje, a na builderze ... ?

Jak już pisałem, buildery na takie 'ciekawostki' pewnie nie będą miały mocy
przerobowych. Ale jeśli to jest 'u mnie się buduje, no to przydałoby się
dodać do th', to po prostu puszcza się zlecenie i liczy na to, że się
poprawnie zbuduje. A jak nie, to zaczynamy używać test-buildów, żeby nie
produkować niezliczonej ilości paczek w 'test'. Zresztą to będę musiał
opisać.

> 5. jakiekolwiek inne powody budowania pakietu w celu jego _testowania_ (np.
>    przez innych) a nie przenoszenia dalej. Nie kazdy ma jak/gdzie wystawic
>    wlasne produkty (dysk/lacze/serwer)

Od tego jest 'test'. Specjalnie w tekście zaznaczyłem, że nie ma żadnego
problemu w trzymaniu w 'test' jakiegoś snapshota, który oczywiście
bezpośrednio do 'main' nie pójdzie, ale jest prawdopodobne, że jak już
wyjdzie wersja stabilna, to i owszem.