Jak to w th będzie (

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Pon, 7 Mar 2005, 17:38:49 CET

On poniedziałek 07 marzec 2005 16:02, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> Dwa nie wystarcza czesto przebudowywane ?
> W Ac o to sie rozbilo przebudowywanie wsparcia dla modulow Apache::* w
> Perlu. (jedne wymagaja apache-mod_perl, inne apache1-mod_perl)

Hmmm. To rzeczywiście miałoby sens, gdyby można było czasami puścić zlecenie
'wyczyść wszystko'. Acz w praktyce wyglądałoby tragicznie -- wszystko by się
rozwaliło na braku odpowiedniego szeregowania pakietów przed
odinstalowywaniem (you know -- wszystko się wywali na %postuninstall).

> A nie byloby fajnie gdyby ta maszyna dzialala w wykorzystaniem automatyki
> buildera po prostu?

A na czym miałoby to wykorzystanie polegać? Bo ja nie widzę żadnych zalet
integracji tego z automatyką którejkolwiek linii, skoro to całkiem dobrze
może sobie chodzić niezależnie.

> Totez sugerowalem: buildery testowe==odrodzony nest ;P

Ale to nie jest kwestia odrębnego drzewka na ftpie, tylko tego, że ja nie mogę
przetrzymywać qta w jakimś snapshocie na builderach, bo jest potrzebny do
testów, bo wtedy nie jestem w stanie przebudować niczego, co powinno do
dystrybucji trafić (mamy nowe kde z jakimiś securityfixami? sorry, no can do,
na builderach połowa bibliotek to snapy z niczym nie kompatybilne).
Rozwiązaniem byłoby używanie zawsze czystego środowiska, ale, jak już
napisałem wyżej, przy obecnym rpmie to odpada.

> Jest kto chetny do postawienia tego?

Wątpię. Chyba, że ma zamiar też dorobić do rpma odpowiednie poprawki :)

> Chodzi o to, czy po zbudowaniu nowszej wersji starsza nie trafi do
> /dev/null automatycznie. Chodzi o to, zeby _nie_ trafila.

Do /dev/null trafiają automatycznie paczki starsze, niż ta, która zostaje
przeniesiona do main. Nowsze mogą sobie leżeć (widać niezbyt jasno to
opisałem).