Jak to w th będzie (

Pon, 7 Mar 2005, 16:02:20 CET

Mariusz Mazur wrote:

> Ja to czarno widzę na wolniejszych maszynach, zwłaszcza w przypadku programów
> o sporych zależnościach. Acz ciekawe by było, jakby ktoś to spróbował zrobić.

Trzeba by sprawdzic na takim ppc...

> Ile takich mamy?

Dwa nie wystarcza czesto przebudowywane ?
W Ac o to sie rozbilo przebudowywanie wsparcia dla modulow Apache::* w
Perlu. (jedne wymagaja apache-mod_perl, inne apache1-mod_perl)

> Coś takiego to można by było zrobić niezależnie (jakaś jedna maszyna iterująca
> się po wszystkich pakietach z Ac i próbująca je zbudować w ten sposób).

A nie byloby fajnie gdyby ta maszyna dzialala w wykorzystaniem automatyki
buildera po prostu?

> No niestety podstawowym priorytetem jest robienie danej dystrybucji, a nie
> testowanie dziwnych rzeczy. Do bardziej kompleksowego testowania (wymiana
> większej ilości podstawowych pakietów), to niestety są potrzebne jakieś
> nesty. I tutaj nie ma różnicy, czy Ac, czy Th.

Totez sugerowalem: buildery testowe==odrodzony nest ;P

> Przy czym, gdybyśmy używali instalowania brów przy każdym budowaniu, to to by
> miało sens.

> Przydałoby się, żeby znalazł się chętny do popróbowania tego budowania z
> brów :)

Jest kto chetny do postawienia tego?

> Niestety nie dysponuję danymi statystycznymi, acz planuję znacznie ożywić
> zainteresowanie robieniem distro przy Th (ac popada w marazm), więc bardziej
> obawiam się niedoboru mocy obliczeniowej (zwłaszcza przy alphie i sparcu), a
> nie vice versa.

Najwolniejszy builder w Ac nudzil sie pewnie ze 30% w skali roku.
Co nie znaczy, ze ten czas daloby sie lepiej wykorzystac.

> Rm jeśli zobaczy starą paczkę, to będzie męczył autora zlecenia. Jeśli ten nie
> zareaguje, to paczka pójdzie do /dev/null -- nie będę ryzykował przenoszenia
> jakiejkolwiek paczki na chybił trafił, to już lepiej, żeby tej paczki w ogóle
> nie przenosić.

Chodzi o to, czy po zbudowaniu nowszej wersji starsza nie trafi do /dev/null
automatycznie. Chodzi o to, zeby _nie_ trafila.

> Nie rozumiem prawdę mówiąc w czym problem.

Patrz poprzedni akapit. Moze rzeczywiscie nie ma problemu. W Ra/Ac(troche)
byl.

  phone (48)(58) 347 14 61