Jak to w th będzie ( dłuuuuugie )

Marcin Król hawk w limanowa.net
Pon, 7 Mar 2005, 22:33:42 CET

> No nie - w Ra np. nie ma żadnej gwarancji, że na wszystkich builderach
> pakiet zbuduje się z tych samych źródeł.

W zasadzie tak, jezeli puszcza sie -r RA-branch ktos moze w miedzyczasie
commitnac i ktorys builder moze zrobic nowsza wersje. Ale przeciez mozna
  przed zbuilderowaniem otagowac wersje i puszczac budowanie po tagu.
Wtedy chyba nie ma mozliwosci zeby zbudowal z innych zrodel? Ale moge
sie mylic, chodze niewyspany.

> To nie kwestia automatyki builderów, tylko późniejszej obsługi tych
> katalogów.

Niby tak. Ale w przypadku gdy wszystko leci domyslnie do test i nie ma
mozliwosci budowania bezposrednio do ready, logika (przynajmniej mi)
podsuwa ze w ready maja lezec paczki-kandydaci (bylo tam przeniesione,
wiec moze wrocic). W przypadku gdy moge budowac prosto do ready logika
podsuwa mi raczej ze tam leza paczki-pewniaki do main (trafilo tam
odrazu, wiec przeniesione moze byc tylko do main).

M.