Jak to w th będzie ( dłuuuuugie )

Tomasz Grobelny grotk w poczta.onet.pl
Wto, 8 Mar 2005, 14:51:51 CET

On Monday 07 of March 2005 23:26, Mariusz Mazur wrote:

> Kilka razy to przeczytałem i dalej nie rozumiem :)
Jeśli ktoś zgłosił błąd to zgłosił go prawdopodobnie dlatego że ten błąd w
pakiecie rzeczywiście występuje. Zamykanie tego błędu jest bezsensowne bo
developer będzie raczej szukał otwartych błędów (a nie wszystkich) a co za
tym idzie nie zauważy błędu który został zgłoszony i nie został poprawiony.
Mam nadzieję że tym razem udało mi się klarownie wyjaśnić o co chodzi... ;-)

Tomek