Jak to w th będzie ( dłuuuuugie )

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Wto, 8 Mar 2005, 18:23:54 CET

On wtorek 08 marzec 2005 14:51, Tomasz Grobelny wrote:
> Jeśli ktoś zgłosił błąd to zgłosił go prawdopodobnie dlatego że ten błąd w
> pakiecie rzeczywiście występuje. Zamykanie tego błędu jest bezsensowne bo
> developer będzie raczej szukał otwartych błędów (a nie wszystkich) a co za
> tym idzie nie zauważy błędu który został zgłoszony i nie został poprawiony.
> Mam nadzieję że tym razem udało mi się klarownie wyjaśnić o co chodzi...
> ;-)

No to jakieś 'ignored', czy inne 'suspended'. Cośtam się pewnie wymyśli. Inna
sprawa, że (a) takich sytuacji będzie mało i (b) jeśli to będzie rzeczywiście
widoczny błąd, to ktoś go i tak poprawi.

Ale i tak nie ma się o co martwić, bo nikomu się nie będzie chciało tak bardzo
grzebać w bugtrackerze, żeby bo zintegrować z automatyką ftpową :)