SPECS: courier-imap.spec - updated to 4.0.2 - changed URL to http:...

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Wto, 8 Mar 2005, 21:47:23 CET

(Tue, 08 Mar 2005 21:38:13 +0100) "Patrys :: Patryk Zawadzki"
<patrys w pld-linux.org>:

> Gnome przebudowuje menu kiedy zauważy zmianę w katalogu z .desktopami.
> Używa do tego celu fam.

O ile działa, sądząc z powyższego wątku fam ma problem ze współpracą z
innymi demonami inetd poza xinetd. Kkiedyś ktoś dał nawet takie R: :) Fakt
faktem, że coś z tym famem jest nie najlepiej u nas.

--
Robert 'dzeus' Graużenis
LRU #291194 & PLD Linux User