SPECS: courier-imap.spec - updated to 4.0.2 - changed URL to http:...

Marcin Sztolcman msztolcman w post.pl
Wto, 8 Mar 2005, 22:03:21 CET

Patrys :: Patryk Zawadzki wrote:

> Gnome przebudowuje menu kiedy zauważy zmianę w katalogu z .desktopami.
> Używa do tego celu fam.

wow. a bylo to wczesniej ? sam nie uzywam gnome, tylko fvwm, a w nim i
tak menu nie uzywam tylko sam sobie tworze buttony, ale moj szef gnome
sobie chwali. a do tej pory nie wiedzialem ze jest mozliwosc
uaktualnienia menu inaczej jak za pomocca logout && login...
trzeba cos dodatkowo konfigurowac or sth zeby zadzialalo ? bo szef,
chwilowo uzywajacy fedore, teskni do pld ;) z tym, ze to ja sie musze
jego lapem zajmowac ;)

	MySZ

--
Marcin ``MySZ`` Sztolcman :: mailto:http://urzenia.net/email