SPECS: courier-imap.spec - updated to 4.0.2 - changed URL to http:...

Patrys :: Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Wto, 8 Mar 2005, 22:17:35 CET

Dnia 08-03-2005, wto o godzinie 22:03 +0100, Marcin Sztolcman
napisał(a):
> wow. a bylo to wczesniej ? sam nie uzywam gnome, tylko fvwm, a w nim i
> tak menu nie uzywam tylko sam sobie tworze buttony, ale moj szef gnome
> sobie chwali. a do tej pory nie wiedzialem ze jest mozliwosc
> uaktualnienia menu inaczej jak za pomocca logout && login...

ZTCP to jeszcze w czasach Gnome 1.x tak było.

> trzeba cos dodatkowo konfigurowac or sth zeby zadzialalo ? bo szef,
> chwilowo uzywajacy fedore, teskni do pld ;) z tym, ze to ja sie musze
> jego lapem zajmowac ;)

Trzeba tylko zrestartować maszynę (albo ubić wszystkie sesje związane z
gnome, bonobo, gconf itp.), żeby wykrył obecność fam w systemie.

--
Patrys :: Patryk Zawadzki <patrys w pld-linux.org>