Hurra, pozbyłem się gniota (OOo z paczki PLD)

Piotr Wawrzyniak wopozka w gazeta.pl
Pią, 18 Mar 2005, 07:23:24 CET

On Thursday 17 of March 2005 23:42, Łukasz 'LCF' Jagiełło wrote:
> 2 dni temu przez 3h próbowałem zmienić kolor linii na wykresie z
> bladożółtego na jakiś ludzki i za każdym razem albo nic się nie działa albo
> OO się wykrzaczał.

Ze smutkiem, ale muszę to potwierdzić. To samo zaobserwowałem u siebie :(

> Jak linia trandu działa - nie wiem, ponieważ włączenie
> jej nie powodowało nic poza wykrzaczeniem.

Tu jak wyżej. Linia trendu nie działa.

> W końcu zrobiłem wszystko co potrzebowałem w gnumeric'u, bo inaczej się nie
> dało.

Wpadłem na ten sam pomysł, ale nie mogłem dość w jaki sposób wstawić linię
trendu w gnumericu :) i w końcu ściągnąłem oo z ux (tam działało).

> OO w PLD jest poważnie niedziałający jeżeli zacznie się na nim trochę
> dłużej pracować.

Niestety :(

--
Piotr Wawrzyniak