Hurra, pozbyłem się gniota (OOo z paczki PLD)

Łukasz 'LCF' Jagiełło lcf w isonews.pl
Czw, 17 Mar 2005, 23:42:06 CET

On Thu, 17 Mar 2005 23:35:45 +0100

> 1. próba usunięcia wiersza: wypieprza się cały OO
> 2. próba przesunięcia części arkusza (drug&drop lub cut&paste): to samo
> 3. cut&paste komórek -- zamiast zastąpienia komórek docelowych, to
> komórki są rozsuwane w dół rozwalając cały arkusz

2 dni temu przez 3h próbowałem zmienić kolor linii na wykresie z bladożółtego
na jakiś ludzki i za każdym razem albo nic się nie działa albo OO się
wykrzaczał. Jak linia trandu działa - nie wiem, ponieważ włączenie jej nie
powodowało nic poza wykrzaczeniem.

W końcu zrobiłem wszystko co potrzebowałem w gnumeric'u, bo inaczej się nie
dało.

OO w PLD jest poważnie niedziałający jeżeli zacznie się na nim trochę dłużej
pracować.

--
*|   / /  / ___/ __/  Łukasz Jagiełło lcf<at>affils<dot>com   |*