Czy są budowane pakiety dla AC?

havner havner w smtp.kamp.pl
Pon, 21 Mar 2005, 13:14:49 CET

On Mon, Mar 21, 2005 at 01:10:37PM +0100, Marcin Krzyżanowski wrote:

> sytuacja staje sie niestety niebezpiecznie przeciaga, obecnie mozna
> miec albo Ac i zaczac bac sie o bezpieczenstwo, albo bawic sie w zabawe
> rodem z NEST uzywajac ac-ready. A zapewnienia o przeniesieniu slyszalem
> juz miesiąc temu.

Jak mnie to wkurza, siejecie tylko ferment, a ty krzak juz szczegolnie.
Swoje teksty w stylu ze nie tkniesz ready itp, ale i tak WSZYSTKO z
ready co spelnilo zaleznosci zostanie przeniesione do main, wiec nie
rozumiem tego, pieprzyc aby pieprzyc, ready to NIE nest.

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer && PLD 2.0 release manager         http://www.pld-linux.org