Re: Czy są budowane pakiety dla AC?

Marcin Krzyżanowski krzak w hakore.com
Pon, 21 Mar 2005, 13:27:17 CET

On 2005-03-21, at 13:14, havner wrote:

> Jak mnie to wkurza, siejecie tylko ferment, a ty krzak juz szczegolnie.

daruj sobie.

Jak chcesz to uzywaj sobie czegokolwiek chcesz, ja ci nie bronie, a
jesli wszyscy beda uzywac ready to nikt nie bedzie w stanie sprawdzic
jak przeniesione pakiety zachowuja sie w main, bo wszyscy beda mieli
wersje z ready - wielokrotnie byla taka sytuacja i tylko tak dawalo sie
ja wylapac, wiec nie widze powodu zeby robic calosciowa jakas wersje
pracujac na zupelnie innej.

> Swoje teksty w stylu ze nie tkniesz ready itp, ale i tak WSZYSTKO z
> ready co spelnilo zaleznosci zostanie przeniesione do main, wiec nie
> rozumiem tego, pieprzyc aby pieprzyc, ready to NIE nest.

bo niektore w wyniku problemow zostaja wycofane, a na naszych systemach
czesto zostaja zainstalowane, albo nie przenoszone bo nie spelniaja
wszystkich zaleznosci, albo bo spelniaja czesc zaleznosci a w miedzy
czasie ktos pusci budowanie czegos co uzalezni sie od tej wlasnie
wersji, i po co w takim razie jest ready ? niech wszystko idzie odrazu
do main. No i po co uzywac czegos co nie spelnia wszystkich zaleznosci
? jak spelni to znajdzie sie w glownym drzewie i wtedy bez obaw mozna
robic upgrade - tak to chyba mialo dzialac.

--
HAKORE - Marcin Krzyżanowski
http://krzak.linux.net.pl