RPM i makra

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Śro, 23 Mar 2005, 10:40:54 CET

Cześć!

Na podstawie tego co zasugerował wiget i qboosh zaimplementowałem w RPM
na HEAD i AC-branch nową obsługę %gconf_schema_install. W zasadzie
działa, jest ponad 3 razy szybciej dla reinstalacji gnome-games (zamiast
3:20 trwa to teraz 1:02 :) ) Ale mam problem z tym co wpisać w
wymaganiach do instlacji aplikacji. Bo o ile nie ma problemu z dodaniem
BuildRequires: rpmbuild(macros) >= 1.194, to niestety jest problem z
wymaganą wersją rpm'a dla Requires(post). Nie mogę podać jednoznacznie
wersji, bo inna numeracja jest w AC-branch i inna na HEAD. Nie mogę
wymagać rpmbuild(macros) bo pociągnie to za sobą tonę zależności. I
teraz się zastanawiam czy świeżo dodane dwa pliki - skrypty podpięte do
rpm.macros da się zintegrować bezpośrednio w rpm.macros? Czy warunek
jaki tam jest zawarty będzie poprawnie wykonywany? Czy ktoś z większym
doświadczeniem w tej materii może na to zerknąć? Bo jeżeli udało by się
te pliki zintegrować w rpm.macros, to odpadni problem opisany na
początku.

Pozdrawiam

	Artur

--
Każdy problem ma swoje rozwiązanie,
jeżeli nie ma rozwiązania to nie ma problemu.