webalizer uruchamiany _domyślnie_ z crona _jako root_

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Śro, 23 Mar 2005, 18:58:18 CET

On Wed, Mar 23, 2005 at 04:39:55PM +0100, Paweł Gołaszewski wrote:

> Źle napisałem - bez robienia nowego usera :)

A user już jest ("stats", "nobody" nie może być).
Pisałem, że byćmoże trzeba naprawić crond, bo niektóre programy
zmieniając uid/gid nie robią initgroups() a więc nie ustawiają sobie
dodatkowych grup przypisanych użytkownikowi w /etc/group. Ale crond
raczej tak nie robie.

Pozdrowienia,
	Jacek