webalizer uruchamiany _domyślnie_ z crona _jako root_

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Czw, 24 Mar 2005, 01:23:26 CET

On Wed, 23 Mar 2005, Jacek Konieczny wrote:
> A user już jest ("stats", "nobody" nie może być).

Ale nie chodziło mi o ten przypadek (wiem, że nobody nie może - to tylko
przykład :) ) tylko ogólnie.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost