mirror w tasku...

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Czw, 24 Mar 2005, 14:25:51 CET

It seems like on Thursday 24 of March 2005 01:12, Sławomir Kawała typed:

> Ja wiem czy powazna... po prostu PLD to chyba nie bedzie distro
> (przynajmniej nie zanosi sie imo) dla zwyklego, calkowicie biernego
> zjadacza chleba, m.in. przez takie rzeczy jak lipne wpisy w polsku,  nie
> przenoszenie paczek z ready do main i kilka innych. Pytanie czy komus to
> przeszkadza ? Mi osobiscie nie :P

Tu nie chodzi o to. Jak się coś robi, zwłaszcza, gdy jakieś (większe lub
mniejsze) grono osób będzie miało w to wgląd, to wypadałoby to robić
dobrze, a nie odstawiać taką fuszerkę.
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://1lo.sanok.pl/~troll/gallery.php