mirror w tasku...

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 25 Mar 2005, 09:18:53 CET

On Thu, Mar 24, 2005 at 01:12:17 +0100, Sławomir Kawała wrote:

> Ja wiem czy powazna... po prostu PLD to chyba nie bedzie distro
> (przynajmniej nie zanosi sie imo) dla zwyklego, calkowicie biernego
> zjadacza chleba,

Przez pady źródeł w momencie, gdy są one niezbędne i brak secfixów nie
będzie też distro dla administratora. Dla mnie jest to o tyle
nieciekawa sytuacja, że wprowadziłem PLD do firmy na produkcję, coraz
więcej serwerów na PLD mamy, bo spodobały się nasze rozwiązania, ale
często jest taka dłubanina, np. przestawianie poldka na korzystanie z
tasku, że poważnie się zastanawiam nad alternatywami.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/