mirror w tasku...

Sławomir Kawała slwkk w alternatywa.net
Pią, 25 Mar 2005, 11:02:47 CET

Dnia Fri, 25 Mar 2005 09:18:53 +0100
Tomasz Pala <gotar w polanet.pl> napisal(a||e)s:

> Dla mnie jest to o tyle
> nieciekawa sytuacja, że wprowadziłem PLD do firmy na produkcję,

Tez powywalalem w sieciach, ktorymi sie zajmuje paskudne slackware'y i
debiany na rzecz PLD. Powiem, tak.. jest duzo lepiej niz bylo za
poprzednich distro, troche zdziwila mnie ta sytuacja z nie przenoszeniem
z ready do main, ale ok.. jestem w stanie zrozumiec, ze ktos tam moze
sie nie wyrabiac, ze brakuje ludzi do pomocy itd. W kazdym razie IMO
nie jest jeszcze zle.. u siebie tam gdzie sie da zawsze stosuje duecik
PLD na router, FreeBSD na uslugi i jak narazie jestem zadowolony.

> np. przestawianie poldka na korzystanie z
> tasku, że poważnie się zastanawiam nad alternatywami.

PLD pod router, *BSD na uslugi i wszystko gra, polecam.

--
pozdr. Slawek
JID: slwkk [at] alternatywa [dot] net