up

Nie, 27 Mar 2005, 19:58:47 CEST

On Sunday 27 of March 2005 19:43, Patrys :: Patryk Zawadzki wrote:

> Podbijanie programu, którego nie używasz jest bezcelowe,
> bo nawet jeśli nie działa w nim połowa funkcji to tego nie wyłapiesz i
> efekt będzie taki, jak OOo w PLD.
Pojęcia nie masz o czym mówisz jeśli chodzi o OOo. W PLD praktycznie nikt nie
pracuje nad OOo - bierzemy ooo-build i paczkujemy (a już z samym paczkowaniem
jest MASA roboty; jedna runda budowania u mnie to ... 15h, a teraz ile to
rund by spaczkować i sprawdzić przynajmniej podstawowe funkcje; z grubsza:
poza qbooshem nikt palcem nie kiwa).

Pojawi się błąd to mało kiedy jest poprawiany przez nas - zazwyczaj jest
czekanie aż poprawią upstream (stąd pogoń za numerkami - a nuż poprawili).
Dlaczego? - bo nie ma ma ludzi do pracy i rada ,,quality over quantity'' to w
tym przypadku najczystszej postaci teoria mająca się nijak do praktyki.

> Reasumując: quality over quantity.
I mniej gadania, a więcej robienia. openoffice.org.spec czeka Panie patrys :)

--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/