up

havner havner w smtp.kamp.pl
Nie, 27 Mar 2005, 20:34:50 CEST

On Sun, Mar 27, 2005 at 07:58:47PM +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Pojęcia nie masz o czym mówisz jeśli chodzi o OOo. W PLD praktycznie nikt nie
> pracuje nad OOo - bierzemy ooo-build i paczkujemy (a już z samym paczkowaniem
> jest MASA roboty; jedna runda budowania u mnie to ... 15h, a teraz ile to
> rund by spaczkować i sprawdzić przynajmniej podstawowe funkcje; z grubsza:
> poza qbooshem nikt palcem nie kiwa).

Tu masz akurat racje, i musze przyznac ze jestem zadowolony z OOo w pld.

> Pojawi się błąd to mało kiedy jest poprawiany przez nas - zazwyczaj jest
> czekanie aż poprawią upstream (stąd pogoń za numerkami - a nuż poprawili).
> Dlaczego? - bo nie ma ma ludzi do pracy i rada ,,quality over quantity'' to w
> tym przypadku najczystszej postaci teoria mająca się nijak do praktyki.

A tu nie generalizuj, bo przypadek jednego OOo nie znaczy jeszcze ze
pogon za numerkami jest ok i "quality over quantity" ma sie doskonale do
praktyki, w OOo to nawet nie pogon tylko jak napisales liczenie na to ze
poprawili w zrodlach.

> I mniej gadania, a więcej robienia. openoffice.org.spec czeka Panie patrys :)

Lol, szkoda ze sam sie do tego nie stosujesz, w gadaniu zazwyczaj dobry
jestes, ale czesto nic poza tym.

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer && PLD 2.0 release manager         http://www.pld-linux.org