up

havner havner w smtp.kamp.pl
Nie, 27 Mar 2005, 21:02:09 CEST

On Sun, Mar 27, 2005 at 08:46:57PM +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> Niezbyt konkretne (nie przekładające się na czas pracy) ale dające ogólne
> pojęcie liczby dla openoffice.spec z AC-branch:
> [arekm w perfo1 SPECS]$ grep "^Revision" openoffice.spec | awk ' { print $5 } '

> Szanuj czyjąś pracę zwłaszcza jeśli sam z niej korzystasz.
A czy nie szanuje? Czyz nie napisalem ze jestem z OOo w PLD zadowolony?
Czytaj uwazniej listy na ktore odpisujesz.
I calkowicie zdaje sobie sprawe ze jest to Twoja zasluga, mowiac o
"gadaniu nad robieniem" nawiazywalem do innych Twoich i wyczynow,
ktorych malo nie bylo. Chcialem takze pokazac, ze Patrys mial racje w
swoim "jakos nad ilosc", gdyz jeden kontrprzyklad (ktory nawet nie do
konca nim jest) nie swiadczy przeciwnie jak starales sie ukazac

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer && PLD 2.0 release manager         http://www.pld-linux.org